kolmapäev, 11. märts 2015

Vürtsikasmagusas marinaadis kanakoivad ahjukartulitega

Enamusele inimestest meeldib ahjus küpsetatud kana, enamustele lihasööjatest, ma mõtlen. Nendest vürtsikasmagusas marinaadis kanakoibadest valmib toit, mis on väga maitsev. Natuke vürtsikas, saab ruttu valmis ja ei vaja ka eriti pikka ettevalmistusaega. Küpsemise käigus moodustub vormi põhja kanast ja marinaadist väga hea kaste. Kartulid tükeldasin väiksemateks kui tavaliselt - mida rohkem seda krõbedat ja küpsenud pinda, seda maitsvamad ahjukartulid minu meelest. Inspiratsiooni selleks toiduks sain Toidujuttude blogist.



Retsept:


kana poolkoibi (võiks olla umbes kilo, mul oli natuke vähem)
kartuleid
3 sl ketšupit
4 sl sojakastet
3 sl magusat tšillikastet (kasutasin omatehtud tšillimoosi)
4-5 purustatud küüslauguküünt
2 sl pruuni suhkrut
soola, pipart


Valmistamine:


Sega omavahel marinaadi komponendid nii, et suhkur ja sool oleksid sulanud. Maitse ja kui vaja, lisa ühte või teist. Tõsta kanakoivad marinaadi sisse ja sega, et kõik koivad oleksid marinaadiga ilusti kaetud. Koori ja tükelda kartulid. Pane keema ja keeda poolpehmeks. Kurna ja vala ahjuvormi kanakoibade juurde. Ideaalses maailmas oleksin ma ladunud kartulid koibade ümber, aga kuna mu ahjuvorm ei ole nii suur, siis läksid kartulid alla ja koivad peale. Küpseta 200 kraadises ahjus 35-40 minutit või kuni koivad on küpsed.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar